sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

..RaiRai..

..Rai Rai - kaikille..
 ..Kevään juhla täydes vauhdis ja kesäaikaan siirrytty - ennenkuin minä taas siirryn pyörittämään yhteiskunnan rattaita niin päätin laittaa vähän kuvia..
 Ihan vaan kulutan aikaani.. jotenkin sitä ei viitti aloittaa mitään hommaakaan kuin kesken jää kuitenkin - röihin on mentävä, leipä tienattava..
 Ja tuntikin on vähemmän aikaa, mun puolesta joutas romukoppaan mokomat ajat..
 Käy mielenterveydelle jatkuva viisareiden siirtäminen..
Tämähän on sitä ruohon - kasvatuksen kulta-aikaa enkä nyt tarkoita sitä yhtä ruohoa mikä varmasti olis kanssa aikasta kannattavaa - niin olen lehdistä kuullut, telkkarista lukenut - vaarana siinä, että karhukopla ilmestyy oven pieleen - niin sit on ihan muut kasvatukset..
 Kuulema hiivaa ja sokeria kuluttavat aikasta paljon noissa meitin vankiloissa..
 Ihan kiva että heilläkin on jotain puuhasteltavaa..
Harrastukset on aina hyvästä!
..Muki löyty kirpulta, pakkohan se oli napata mukaan - soodalla kuurasin vaikkakin muki on uudenveroinen..




 ..Eli nyt puhun ihan vaan Rai - ruohosta / ohrasta..
..Kitukasvuisia on osa tälläkin pellolla..
..Tuo lasinen alusta on muuten liiterin crembrulee astia.. kierrätystä kerrakseen..

 ..No, tässä on jo enemmän voimaa - laitoin sekä rai`ta että ohraa sillai sekasin..

 ..Koristelin tän yrtin munilla - en nyt muutakaan keksinyt..


 
Ihanata Sunnuntaita kaikille - Tanni

5 kommenttia:

  1. Söpöisen pääsiäistä, ruohoineen kaikkineen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos.. siinä tän vuoden koristukset sitten onkin..

      Poista
  2. Oi vitsi mikä mahtava voimalause kahvikuppi. Tuosta kun aamulla juo sumpit niin on asenne kohdallaan koko päivän :)

    VastaaPoista
  3. juu, mulle kanssa tollanen muki...minä en ruohoa jaksanut laittaa..pitkänäperjantaina vasta muistin ripustella munia, tällä kertaa muistin mihin olin ne säilönyt.

    VastaaPoista

..kiva kun piipahdit, viel´ kivempi kun jätit viestin..