maanantai 23. heinäkuuta 2012

..villit pirulaiset..

 ..mulla meni hermo tai ehkä jopa kaksi..

 ..Tähän takapuskaan - joka näkyy tos ylemmän kuvan taustalla -eli rikkaruohopuska, en nyt osaa sanoa että mitä rikkaa, mut sellanen joka kasvaa villisti joka suuntaan ja jolla on v.....maiset juuret!!
..Ja kun mun hermot meni tähän villiintyneeseen yksilöön niin sit lähti rikka juurineen!!..
 ..Ja täs olis tulos; Kukkapenkki autonrenkaista. 
Renkaat sain jo vuosi sitten eräältä kamulta jotta voisin tehä kukkapenkkejä pihaan tai jotakin muuta..hmm
Autonrenkaisiin istutin niitä mun kasvattamii kukkia niistä sipuleista. Se oli se mun ruukkupuutarhavisio, mutta kun penteleet kasvoi niin hurjasti niin sai nyt omat maapaikat..
 ..kate ja 4 aurinkokennovalaisinta ostettiin.. muu omalta pihalta..





 ..Mun mielestä tuli ihan hauska ryhmä.. ja nyt on kiva seurata taas kukkien kasvua, tosin hieman mietityttää että tuo on vähä varjoisa paikka et miten ne viihtyy - mut on tuo nyt parempi kuin se rikkapiru!!



 ..Täs sitten meni se toinen hermo, eli talon reunuspenkit - yläkuva ja alakuva - ja eikun hommiin..
 ..huhhuh minkä näköstä..
 ..Tässä sitten tulosta..
 ..on siistimpää.. Ja tohon samenttikukkien takana olevaan laariin istutin kaikki kukkasipulit mitä löysin kun kitkin niitä pirulaisia..
 ..Isäntä lupas että alettais huomenna kunnostaa noita rappusii - on niinku niin karmeet..

 ..nääkin oli istutettava isompiin.. Älkää kysykö - en muista niitten nimiä..
..Tän mä muistan Pioni..

..Kaikille tutuille ja tuntemattomille - muksaa viikkoa.. Tanni..

2 kommenttia:

  1. Hyvä et meni hermot! :)
    Mä aina kunnioittavasti katselen näitä muitten puutarhahommia ja melkein toivon ettei mulla tuu ikinä olemaan puutarhaa (tai ainakaan sellaista mitä pitäis itse hoitaa) Mä jotenkin pelkän ettei musta oo siihen.. :)

    VastaaPoista
  2. Voi että, kun on siistin näköistä...Meilläkin tuo kasvimaan reunustat kaipais tuollaista inspiraatiota ;o) Pitäisi rikkaruohot kitekeä pois esim. vadelmapuskien ja pensasmustikan ympäriltä. Tänään vähän aloitin, mut sain heti tsiljoona kaveria korvan juureen inisemään...
    Tänne vain puutarhaa hoitamaan meidän kanssa. Apu kelpaa kyllä ;o) Terkkuja sinne!! T: S&P

    VastaaPoista

..kiva kun piipahdit, viel´ kivempi kun jätit viestin..