tiistai 12. kesäkuuta 2012

..lyhtyjä..

 ..Heipsans.. 
Tiimarin kuvastossa oli metalliverkkolyhtyjä, joita on myynnissä kyseisessä liikkeessä, niissä tosin verkkoja on maalattu valkosella, sinisellä ja punasella maalilla vähän niinkuin merihenkiseen sisustukseen tarkotettuja - ei kuitenkaan mun makuun, vaikkakin Kalat - ihminen olenkin.
 Kuiteskin mun oli ite kokeiltava kanssa kivaa ideaa ja varastostahan löytyi metalliverkkoa jonka olen vuosia, vuosia sitten hommannut yhteen lintuhäkkiprojektiin, mutta kun kaikkea on säästettävä kun joskus voi tarvita niin taas jälleen kerran se hetki tuli ja lasipurkkikin löytyi omasta takaa niin.. ja pihdit sekä rautalankaa.. ei muuta kun naps..naps..
..Tässä sitten minun versio verkkolyhdystä..
..Johon keräsin kimpun pihamaalta..


..Tunnelmaa luodessa sytytetään kynttilöitä ja lyhtykin saa tuikun sydämmekseen..
..Lyhdyn voi myös ripustaa..


..Nämä kaksi lyhtyä löytyi kirpulta ja asensimme ne paviljongin katosta roikkumaan..

..Kaikille tutuille ja tuntemattomille iloa & aurinkoa tuleville päiville..Tanni

1 kommentti:

  1. Tosi kiva!
    Mä oon taas sellainen, että heti kun tuntuu etten tarvi jotain, heitän pois-annan pois.. ja sitten jonkun ajan päästä kaduttaa kamalasti :D

    VastaaPoista

..kiva kun piipahdit, viel´ kivempi kun jätit viestin..