perjantai 10. helmikuuta 2012

..teinihelvetti..





..teinihelvetti..

 ..Eli  kyseessä on meitin nuorison huone - teinihelvetti - poikien sellainen!!!
Joo, he itse ``sisustivat`` huoneen viime syksyllä, ja ihan Jees, mut ei sit kuitenkaan MUN MIELESTÄ!!
Ja mä oon kuitenkin ÄITI ja MÄ päätän!!

No, tiedättehän te nuo nuoret poijjaat - ohhoh - ei vetelämpää näkyä voisi olla, räkäjojokin on ryhdikkäämpi kuin teini-iässä oleva pojan kloppi!!
No, minä aina silloin tällöin olen saanut siivouspuuskan - lue; menettänyt hermoni huoneen suhteen.
No, hyvin pojat ovat perustelleet vuoteitten sijainnit, petaamattomat sellaiset, 168 paritonta sukkaa nurkissa, jarruraidalliset kalsarit puhtaiden vaatekasojen päällä tai jopa joskus kaappiin asti päässeinä - sullottuina epämääräisinä vaatepalloina ja jos erehtyy jostakin lahkeesta ottamaan kiinni romahtaa tai siis vyöryy koko kaapin sisältö päälle.. 

Puhumattakaan sitten roskista, papereista, pölyttyneistä koulukirjoista sekä vihkoista joita lojuu pitkin lattioita..
 Saatikka jos löydät koulurepun ja satut sen vahingossa jossakin mielenhäiriössä avaamaan saattaa sisältö tainnuttaa sinut alle sadasosa sekunnin - sisältönä jokunen kirja, katkennut lyijykynä ilma lyijyä ja jumppavaatteet - märkänä sullottu pyyhe
 - ja tämä arkeologinen löytö on todellakin sanansa mukainen - mutta ei kuitenkaan historian kirjoja mullistava vaan aistit avaava..jos siltä tajunnanmenetykseltä enään mitään aistit..
 sanonpa että Kiinalainen tuhatvuotinen muna, song hua dan - on parempi vaihtoehto kuin teini-ikäisen pojan repun avaaminen.. 

Pojilla on myös harrastuksensa, ovat alkaneet keräämään omaa astiastoa johonka toki kuuluu osa minun astioistani.
 Niin myös energiatölkit, pullot, tyhjät Mehukatit sekä pusseja moneen kattausmakuun on Taffel - kuosilla - Fazer - kuosisia sekä Rainbow - poppari pusseja johonka on jätetty vielä muutamat maissinjyvät siinä toivossa jos peltoa alkaisi pukkaamaan, niin ei tarttis omia viikkorahoja tuhlata..
 Ja voitte vaan kuvitella että sen ne osaa tehdä - eli pyytää viikkorahaa -  ja yleensä silloin on ryhtikin jopa suora!!!
..hieman ennen mun hermojen menettämistä..
..joo nyt on jo lähellä..
..Romahdus..
..nyt hermot hallinnassa.. katotaan vaan kuinka kauan..
Tanni

1 kommentti:

  1. Ihanan näköistä tuli! Usko vaan, kyllä ne tytötkin osaa tuon, mutta onneksi niillä sitten itsellään menee hermot ja sitten tulee kyllä puhdasta jälkeä: kaikki siis lähestulkoon KAIKKI vaatteet viedään kirpputorille ja sitten pitäisi päästä shoppaileen.. Huh..
    Terveiset jäisestä ja lumisesta idästä. M-L

    VastaaPoista

..kiva kun piipahdit, viel´ kivempi kun jätit viestin..