maanantai 3. lokakuuta 2011

..sitäsuntätä..

Pitäisköhän mun useammin päivittää tätä blogia? - tai mun ongelma on et välillä ei oo mitään kerrottavaa - jos nyt yleensäkkään - tai sit ei oo aikaa tai ei jaksa.. ja sit taas tulee aika kun ois niin paljon kuvii ja kaikkee tuotoksii jotka tahtois jakaa..mun mielestä.. No, nyt mulla ollu pari vapaata duunista joten olen jotakin saanut aikaiseksikin. Kumma et sitä aina suunnittelee et sit ku mulla vapaata niin siivoon köksän kaapit, pihan, romukaapit, kellarin ja vaatehuoneen, kuuraan saunan ja luuttuan lattiat jne. Mut mitenkäs käy - mä sotken ja tuhoon vaan enemmän, nyttekin kämppä kaaoksessa - mutku on vaan pitäny touhuta projektien parissa ja niitähä mulla riittää - ziisus - onneks isäntä on ymmärtävää sorttia..

..tiimarin ale-laarista puisia kylttejä + verhorenkaita +liitutaulumaalia..

= viestiketju..
..syssyiltoihin kuuluu kutimet tai virkkuukoukku..
..muoviset mainoshenkarit saavat nutun yllensä..
..tää tuoli löyty meitin duunin roskiksesta - ja olihan se dyykattava mun uudeksi työtuoliksi..
..Kiitos P & T - sain ihanii kankaita, verhoja, liinoja, tyynyjä kassikaupalla..
..arvatkaas kuka alkaa taas mallailee verhoi, liinoi..?? Ihanaa!!
..pakolliset kanervat hankittu..
..ja laitoin fiilistelyvalot kuistille..
..sinistä tunnelmaa


2 kommenttia:

  1. Kivat henkaripäällystykset. Ja se tekstikyltti! kekseliästä! :)
    Mulla kanervat ostamatta.. Just yks päivä pohdiskelin, että kuinkakohan kauan niitä vielä kaupoista saa. Että saako silloinkin, kun on jo lunta.. :)

    VastaaPoista
  2. no, tuota en tiedä siis kanervista, joku sää-ukko oli ennustanu et koko talvena ei tuu lunta.. ainakaan niin paljon kuin männä vuosina.. :)

    VastaaPoista

..kiva kun piipahdit, viel´ kivempi kun jätit viestin..